CZY TWÓJ AGENT....

 

 Czy Twój agent korzysta z nowoczesnych systemów i rozwiązań informatycznych?

Agent nieruchomości to profesjonalista, który powinien sprostać wyzwaniom konkurencji i oczekiwaniom klienta. Wrzucenie oferty do bazy danych, w okno i na kilka portali to zdecydowanie za mało. Zanim podpiszesz umowę z pośrednikiem, warto o to zapytać.

Agent RE/MAX PREMIUM korzysta z nowoczesnej platformy IConnect. Zapewnia ona możliwość kompleksowej obsługi ofert i transakcji oraz raportowania do klienta (przekazywania okresowych raportów z działań agencji).

Jest to system ogólnoświatowy z którego korzystają agenci i biura nieruchomości RE/MAX. Dzięki temu nasze oferty nieruchomości widoczne są w ogólnoświatowych serwisach www.global.remax.com, www.remax.eu, na polskiej stronie www.remax-polska.pl a także większości krajowych portali nieruchomości, np. otodom.pl, morizon.pl, gratka.pl, allegro.pl, domiporta.pl, szybko.pl, nieruchomsci-online.pl oraz kilkudziesięciu innych.

Agenci RE/MAX PREMIUM są otwarci na współpracę z kilkuset agentami RE/MAX, a także innymi pośrednikami działającymi w Polsce. Współpraca taka obecnie wymaga odpowiedniego wsparcia technologicznego, które zapewnia właśnie nasza platforma.

 

 

Czy agent lub biuro nieruchomości współpracuje z innymi pośrednikami i agencjami nieruchomości?



Współpraca pomiędzy agencjami nieruchomości zwiększy widoczność Twojej nieruchomości na rynku i ułatwi znalezienie nabywcy. Skróceniu ulegnie czas transakcji. Wśród innych korzyści warto wspomnieć zwiększone zainteresowanie ofertą i potencjalnie uzyskanie lepszej ceny sprzedaży.

Jeżeli myślisz poważnie o nawiązaniu współpracy z biurem nieruchomości, zapytaj na pierwszym spotkaniu o zasady współpracy z innymi pośrednikami i działania marketingowe, w tym dostępność i widoczność oferty, jaką zagwarantuje Tobie wybrane biuro.

Agencja RE/MAX PREMIUM współpracuje ze wszystkimi pośrednikami, którzy wyrażą zainteresowanie taką współpracą lub reprezentują potencjalnych nabywców.

Wizyta innych agentów w czasie domów otwartych jest szczególną formą bezpośredniego marketingu oferty nieruchomości. Agenci reprezentujący kupującego chcą obejrzeć i zweryfikować stan nieruchomości zanim zdecydują się na pokazanie jej swojemu klientowi.

Niekiedy domy otwarte podzielone są na dwie oddzielne prezentacje - dla agentów i kupujących. Tak to funkcjonuje w świecie profesjonalistów.

 

 

   
   
   
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pixel